یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

کسی با"موج" موهایت "کنار" آمد به غیر از من؟

کسی با"موج" موهایت "کنار" آمد به غیر از من؟

کسی با هستی اش پای قمار آمد به غیر از من؟


کدامین سنگدل فکر شکار افتاد غیر از تو؟

کدام آهو به میدان شکار آمد به غیر از من؟


تمام شهر در جشن "تماشا"ی تو حاضر شد

تمام شهر آن شب در شمار آمد به غیر از من


برایت دستمال کاغذی بودم،ولی آیا

کسی در لحظه ی بغضت به کار آمد به غیر از من؟


مرا از"جمع" خاطرخواه ها"منها" کن ای "حوا"

تو را کافیست "آدم" هرچه بار آمد به غیر از من

 

حسین زحمتکش



نظرات 3 + ارسال نظر
نر گس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 17:47 http://nargesiii.loxblog.com

بـآ کـَسی بـآش کـه

وقتـآیـی کـه دلـت گـرفتـه ...

حـُوصـلـِه نـَدآری ... نـآرآحـَتـی ...

حـس میـکـُنـی یـه دُنیـآ غـَم دآری ...

بـَلـَد بـآشـه شـآدت کـُنـه ...

رآه قـَلبتـُو بـَلـَد بـآشـه ...

تـَنهـآت نـَزاره ...

نر گس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 17:46 http://nargesiii.loxblog.com

چه خوشبخت بودیم؛

زمانی که فقط دستمالمان زیر درخت آلبالو گم میشد...

کجائی کودکی ؟؟؟

کجایی...

که من این روزها،

زنــــدگــیم را زیــر آن درختها گم کردم !!!

نر گس شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 17:46 http://nargesiii.loxblog.com

زخمی در پهلویـم است..

روزگار نمک ـ ـ می پاشــد..

و مـن به خــود می پیچـــــم..

و همه فــــکر می کنند می رقـصم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد