یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

دفتر مشق


کوچک که بودم کشتی هایم که غرق می شد

سریع برگی از دفتر مشقم می کندم و دوباره

یکی عین آن را می ساختم !

حالا ولی روزهاست که کشتی هایم غرق شده و

تنها در حسرت آنم که چرا دیگر دفتر مشقی ندارم ؟!



بگذر






بگذر بهار ،

حالم با تو خوب نمی شود …

پاییز حال مرا خوب می شناسد !



بزودی

پریروز شناختمت،

دیروز عاشقت شدم،

و امروز...

دیوانه ات هستم !

اگر همه چیز همینطور خوب پیش برود؛

بزودی برایت خواهم مُرد!



چشمانِ قشنگ تو


بودنت حس عجیبی ست که دیدن دارد

ناز چشمانِ قشنگ تو کشیدن دارد

چشم تو ریخته بر هم من معمولی را

یک نگاه تو به من جامه دریدن دارد



دفتـر خاطراتــ


کـاش دفتـر خاطراتــم


چراغ جادو بود


تا هر وقت از سـرِ دلتنگــی


به رویش دست میکشیدم


تــو از درونش


با آرزوی من بیرون می آمدی!