یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

تنهایی و سکوت

مردمانی هستند که میخواهند بدانند تو چه مرگت است …

و وقتی بفهمند چه مرگت است …

بهت میگویند بس کن …

انرژی منفی نفرست …

اینجاست که سکوت معنا پیدا می کند …

و تنهایی می شود تنها چاره … !


بعضی وقت ها


بعضی وقت ها دوست دارم

وقتی بغضم میگیره خدا بیاد پائین

اشکامو پاک کنه دستمو بگیره وبگه:

ادم ها اذیتت میکنن؟؟

بیابریم پیش خودم.....




دنیای دل شکسته

چه دنیای ساکتی...

دیگر صدای تپش قلبها

غوغا نمیکند...

بی گمان همه شکسته اند!





گم شده ام




"تو" در اینجا چقدر زیاد است

و

"من" در اینجا مثل غریبه ای بی یاور

میان همهمه های سفر گم شده ام...




این چند روز که منتظرت بودم ..




این چند روز که منتظرت بودم .. 

به اندازه چند سال گذشت...

اما من فهمیدم...

سال یعنی چه...

ماه یعنی چه...

روز یعنی چه...

لحظه یعنی چه...

این چند روز گذشت وتو امروز آمدی اما من فهمیدم:

گذشتن، زمان، انتظار

یعنی چه!!!!!!!!!






مرد رویایی

مرد رویایی کسیه که حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادین

شب نذاره از تو بغلش جم بخوری و بگه : آشتی نکردیما !

ولی “من” بدون “تو” خوابم نمیبره



ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ …



ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻭ ﺁﻭﺭﺩﻡ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﺍ ﮔﻔﺘﻢ


ﻣﻦ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ …


ﮔﻔﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﻮ ﻭﺍﺳﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ …


ﭘﺎﻣﻮ ﮐﻮﺑﯿﺪﻡ ﺯﻣﯿﻦ ﮔﻔﺘﻢ …


ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿﻨﻮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ …


ﺁﺭﻭﻡ ﺯﯾﺮ ﻟﺐ ﮔﻔﺖ ﺁﺧﻪ ﻗﻮﻟﺸﻮ ﺑﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺩﺍﺩﻡ !





.

جای حق...

نمیدونم

شاید کفره ولی

خدایا بچه تر که بودم

تو رو یه موجود مقتدر و عادل میدونستم

که رو یه صندلی نشستی


و به اون صندلی میگن جای حق...


اما حالا فکر میکنم فقط اونجا نشستی!!!





مقصد

چه برسیم و چه نرسیم

آخر ِ تمام ِ قصه های ما را خوب ننوشته اند،


برای رسیدن تلاشی نیست


وقتی مقصد همیشه نامعلومه...