یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

می خواهم نباشم



می خواهم نباشم

 کاش سرم را بردارم و برای یک هفته

 در گنجه ای بگذارم

 و قفل کنم!

 در تاریکی یک گنجه خالی

 و روی شانه هایم،

 در جای خالی سرم

 چناری بکارم

 و برای یک هفته،

 در سایه اش آرام بگیرم...!


نظرات 3 + ارسال نظر
parinaz پنج‌شنبه 5 تیر 1393 ساعت 00:43 http://ghabe-shishei.blogfa.com

سلام
منتظر حضور پر مهرت هستم
حتما بیاین[چشمک]

سلام حتما

مریم چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 13:13 http://khordadi-m1p2.blogfa.com

___♥♥♥
__♥♥_♥♥
_♥♥___♥♥
_♥♥___♥♥_________♥♥♥♥
_♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥
_♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥
__♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥
___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥
____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥
____♥♥___♥♥__♥♥
___♥___________♥
__♥_____________♥
_♥_____♥___♥____♥
_♥___///___@__\\__♥
_♥___\\\______///__♥
___♥______W____♥
_____♥♥_____♥♥
_______♥♥♥♥♥

آپم عزیزم
خوشحال میشم بیای سربزنی ونظربدی

چشم حتما

nafas چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 09:58 http://naffasi.blogfa.com/

من هـر روز و هـر لحظـﮧ نگرانت مے شوم که چـه می کنی ؟

کجایی ؟

در چه حالے ؟

پـنـجـره اُتـاقـم را بـاز می ڪُنم و فـریـاد می زنـم

تنهـاییـت بـرای من

غُصـه هـایـت بـراے من

هـمـه بُـغـض ها و اشڪهایـت بـرای مَـن

تــو فـقـط بـخـنـد

آنقـدر بـلـند تـا مَـن هـم بشـنوم

صـدای خـنـده هـایـت را

صـداے هـمـیشـﮧ خـوب بـودنـت را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد