یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

قانون


حالا
هم من ، هم تو !
هر دو خوب می دانیم
این راه نه پایانی دارد ، نه وصالی
اما هنوز دوش به دوش می رانیم !

قانون خط های موازی یادت هست
دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند !

و سکوت می کنیم
هم من ، هم تو !

اصلا بیا
یک خط زیر قانون خط های موازی بنویسیم

دو خط موازی هیچوقت به هم نمی رسند
اما این دلیل نمی شود همدیگر را

 دوست نداشته باشند ...

هم من ، هم تو !



نظرات 1 + ارسال نظر
می گل دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 20:10 http://baroon1.blogfa.com

من از تو آغاز می شوم

مثل آسمان که از زمین

تو در من می وزی

با لهجه تمام گلدان ها

و در روح من رخنه می کنی

آن سان که بنفشه ها

در کوهساران

صخره ها را می شکافند

و زیبایی را

در هوا نجوا می کنند

چشم هایت

در دلم می پیچد

هم آوای گل های وحشی

در نی زارهای بارانی

و من هم سان قایقی رها

در توفان عطر تو

بالا و پائین می روم

نفس های تو

شکست می دهد

تمام رویاها را …

ممنون از حضورت
بازم بیا سر بزن خوشحال میشم

خواهش میکنم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد