یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

اثری نمانده از من، به جز این دو دست خالی

اثری نمانده از من، به جز این دو دست خالی
نه ترانه ای نه شعری نه تبسمی نه حالی

تو کجای قصه هایی که ندارمت نشانی
ز کرم عنایتی کن بگذر از این حوالی

به چه خوش کنم دلم را؟ به توهم و خیالات؟
نه به دیدنت امیدی نه به بودنت وصالی

شب و روز در عبورند و فقط خدای داند
که چقدر خسته ام من ز گذشت این توالی

اگر آه بود و حسرت تو ببخش نازنینم
همه چیز بی تو سخت و همه چیز با تو عالی.

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا راسو پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 23:10 http://www.sararasoo.blogfa.com

پلوی بابا کیه؟ ........پدر مارکوپلو در حال پرت کردن مارکو به هوا. یعنی اگه بگی شنیدم به خدا واگذارت می کنم..........میگن هر کی دوست مجازیش خوشگله میره بهشت.کوفتت بشه بخاطر من میری بهشت.[بوسه]
==========================
سلام ادرس وبم عوض شد اینو جایگزین وب قبلیم کن . زود انجام بده پشت گوش نندازیا .دلایلشم :
با گوشی به لوکس بلاگیها کامنت نمیره .بعدشم مزاحم زیاد دارم میهن بلاگ امکان ویرایش نظر نداره .بخاطر همین اثاث کشی کردم بلاگفا. من هر چند وقت یبار اثاث کشی میکنم . میخوام کاری کنم اینجا فیلتر شه.خخخخخخخخخ.دعوا تو وب جدید.نهضت ادامه دارد.
آدرس جدیدم بیاین اینجا و این رو لینک کنین.شما لینکی تو وب جدیدم.یعنی ادرس وب من شده
http://www.sararasoo.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد