یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

تو که عاشق نشدی، درد نمی دانی چیست

تو که عاشق نشدی، درد نمی دانی چیست
آنچه غم با دل ما کرد نمی دانی چیست

شب به باران نزدی تا که سحر برگردی
چتربارانی و شبگرد نمی دانی چیست

کوه قبل از فورانش به خودش می لرزد
لرزه بر شانه ی یک مرد نمی دانی چیست

کنده ای بودم و تبدیل به تابوت شدم
آنچه قسمت سرم آورد نمی دانی چیست

از غمم هرچه بگویم تو نخواهی دانست
تو که عاشق نشدی درد نمی دانی چیست

نظرات 18 + ارسال نظر
سارا راسو سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 22:08 http://www.sarayekta.mihanblog.com

توصیه بابام به من موقع رانندگی
سر کوچه ها یواش تر بپیچ ؛
شاید یکی بی شعورتر از تو پیدا شد که از اونور بیاد
=====================
کی از فانتزی هام اینه برم سره کلاس هندسه،
… بگم این درسا بسه
کاشکی این زنگ بخور دل به دلدار برسه !!
بعد استاد حذفم کنه !
من پاشم نگامو بندازم توو نگاش
درحالی که میرم تو افق،
بگم خوب دستِ منو خوندی
منو بدجوری سوزوندی
=====================
خبر فوری.....
لطفا همه جا پخش کنید
ابوبکر بغدادی رییس گروه داعش،اعلام کرد فردا 3 جا را خواهد زد..

.
.
.
.
.
.



زیر بغلش..ریشش..سیبیلش
روانی هم خودتی رفتم دکتر گفته خیلی هم سالمی فقط خیلی بانمکو باحالی

سارا راسو جمعه 29 آبان 1394 ساعت 11:54 http://www.sarayekta.mihanblog.com

شوهره با زنش دعواش میشه از خونه میزنه بیرون....
بعد یکساعت تلفن میزنه به زنش....
زنش: بله؟...چته؟
شوهر:...می دونی الان کجام..؟؟
زن:...کجا ول میگردی...خبر مرگت.
شوهر :طلا فروشیه تو خیابون امام یادته که از یه جفت النگو خوشت اومده بود..؟؟؟
زن: آره عزیزم..آره عشقم ....آره زندگیم...یادمه..
شوهر : دوتا مغازه اینورترش دارم قلیون میکشم
=============
سلام

سلام

سارا راسو جمعه 29 آبان 1394 ساعت 09:26 http://www.sarayekta.mihanblog.com

شوهره با زنش دعواش میشه از خونه میزنه بیرون....بعد یکساعت تلفن میزنه به زنش....زنش: بله؟...چته؟شوهر:...می دونی الان کجام..؟؟زن:...کجا ول میگردی...خبر مرگت.شوهر :طلا فروشیه تو خیابون امام یادته که از یه جفت النگو خوشت اومده بود..؟؟؟زن: آره عزیزم..آره عشقم ....آره زندگیم...یادمه..شوهر : دوتا مغازه اینورترش دارم قلیون میکشم=============سلام

سارا راسو شنبه 23 آبان 1394 ساعت 21:31 http://www.sarayekta.mihanblog.com

سلام دوستان .به مرگ خودم قسم وب من فقط اینه من سارا راسو یا سارا یکتای اصلی هستم.به خدا قسم هرکسی بره به وبلاگ سارا راسوی جعلی از لینکام حذفش میکنم و حلالش نمیکنم .به قران و هرچی دوست دارین قسمش بدین ببینین چی میگه؟اگه قسم خورد سارا هست و دختره من قول میدم دیگه اینجام پیدا نشه ولی واگذارش میکنم به قران.ممکنه مذهبی نباشم و دختر خوبی نباشم ولی یه سری مقدسات واسم محترمه.این ادرس جعلی و ساختگی یه حرامزدست که پسر هست منو جای خودش جا زده.در صورتیکه من به خاک داییم قسم دخترم و بعضا هم منو میشناسن .تا حالا هرزه بودم نتیجه نگرفتی شدم پسر؟خخ .فتا کارشو بلده .پس چک میکنم هرکی رفت تو اون وبلاگ دیگه نه من نه اون.ابن ادرس اون الاغه.http://www.sararaso.lxb.ir

در ضمن من وبم جک و طنزه ولی اون پسره که خودشو جای من جا زده انقدر بیشعوره که وبش مطالب سیاسی مخالف موج میزنه .همه منو میشناسن من تو این حوزه ها نیستم و وبم فقط طنزه.متاسفم واسه کسایی که حرفشو باور کردن.من به احترام همتون و به احترام خودم فکر میکنم که اون که خودشو جای من جا زده باعث شه واسه منم دردسر شه.من موضوع رو گزارش میکنم و شاید دیگه این وبم نیام ویه وب جدید بزنم و ادرسشو به دوستای خوب و با مرام وکسایی که بهم سرمیزدن بدم.مناصلا اهل سیاست نیستم اونم مخالف.متاسفم واقعا .امیدوارم بازم کنار هم باشیم ولی به دور از دشمنی و جنجال .حالا هر کی میخواد با راسوی جعلی دوست باشه مختاره .اگه رفتم جای دیگه بهت ادرس میدم.
.........................ولش کن گور باباش .اینم سهمه جکت: ازت چنین انتظاری نداشتم که همچنین کاری کنی .نه تنها من بلکه خانواده خودت هم از این کارت ناراحت شدن .نمیخوام بگم ولی مجبورم بگم .بخدا اگه یه دفعه دیگه فقط یه دفعه دیگه بشنوم که اینجورکاری رو کردی شاید مجبوربشم یه جور دیگه رفتارکنم. اصلأ چه دلیلی داشت تو این کاروکنی؟روشن گذاشتن لامپ اونم تو اوج مصرف برق‎‎===========================================چه قانونیه که هرچی پسر خوشگله گیر دختر زشت میفته!هر چی هم دختر خوشگله گیره پسر زشت ؟!من نگران خودمم .احتمالاً اگه این قانون درست کار کنه گودزیلا گیرم میاد !===========================================ته تغاری چیست؟؟؟..بچه ای که قرار بوده فقط یه بوس کوچولووو باشه واسه تشکر از یه قورمه سبزی ولی حادثه خبر نمیکند===========================================سلام عزیزم.وبم دعوتی به صرف خوانش مطالب فوق قشنگم و هواخوری و آبخوری .

سارا راسو جمعه 22 آبان 1394 ساعت 15:04 http://www.sarayekta.mihanblog.com

سلام دوستان .به مرگ خودم قسم وب من فقط اینه من سارا راسو یا سارا یکتای اصلی هستم.به خدا قسم هرکسی بره به وبلاگ سارا راسوی جعلی از لینکام حذفش میکنم و حلالش نمیکنم .به قران و هرچی دوست دارین قسمش بدین ببینین چی میگه؟این ادرس جعلی و ساختگی یه حرامزدست که منو جای خودش جا زده.هرکی شک داره بهم ایمیل بده جوابس با ایمیل بهش میدم.چک میکنم هرکی رفت دیگه نه من نه اون.ابن ادرس اون الاغه.www.sararaso.lxb.ir

اینجا کی به کیه

سارا راسو چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 20:49 http://www.sarayekta.mihanblog.com

دیشب خیلى خوابم میومد،حوصلم نشد برم دستشویى!تا صبح خواب میدیدم توى صف دستشویى هستم!!خیلى خوشحالم از اینکه تو خواب نوبتم نشد!!==========================یارو رفت مسجد آخونده گفت:خدارو شکر که سربه راه شدی ؛یارو گفت: نه والا اومدم ببینم قبله کدوم طرفه میخوام دیش رو تنظیم کنم

سارا راسو یکشنبه 26 مهر 1394 ساعت 22:53 http://www.sarayekta.mihanblog.com

در قبرم هستم…

خوابیده ام به پهلوی راست،

گوش چسبانده ام به خاک،

منتظر شنیدن گام هایت…

فاتحه بهانه است…

فقط بیا…

دور از جونت عزیزم

سارا راسو سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 19:37 http://www.sarayekta.mihanblog.com

دﺧﺘﺮﺍ :ﻭﺍﯼ ﺍﻻﻥ ﻣﻬﻤﻮﻥ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﮐﻨﻢ ﻧﮕﻦ ﺯﺷﺘﻪ !ﭘﺴﺮﺍ :ﺍﻭﻩ ﺍﻻﻥ ﯾﻪ ﮔﻠﻪ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﺑﺮﻡ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﺑﺮﯾ… ﯾﻪ ﻭﻗﺖ ﺟﻠﻮﺷﻮﻥ ﻧﮕﻮﺯﻡ
===========================
آموزش عشق بازی :نامزدت را بغل میکنی و فشار میدی اونم تو را فشار میده!تو فشار، اون فشار، تو فشار، اون فشار …هر کی گوزید باخته
===========================ابن کم کیست؟؟؟؟....برادر کوچکتر ابن زیاد!!!بگی شنیدم جوری میزنمت به شناسنامه بگی شن وماسه

===========================
برای پسر همسایه مون اومدن تحقیقات پیش من .من هم گفتم هر وقت دیدمش رفتار خوبـــــی با دوست دختراش داشته ایشالا به پای هم پیـــــرشن خخخخخخخ
===========================
مردی مورچه ای دید،که در حال کندن خاک زمین بود.به مورچه گفت چه میکنی؟ مورچه پاسخ داد؛
دارم قبر باباتو میکنم.خب مورچه ها بدلیل نگینی آذوقه ای که حمل میکنندمعمولا اعصاب ندارند.

شیدا(فَرمِه) یکشنبه 12 مهر 1394 ساعت 07:54 http://shadeofparadise.blogfa.com

❣یا ذالجلال والاکرام❣

❣سلام مهــر پویا❣

❣صبح دل انگیــــز آمد❣
❣گذر ثانیه های عمرتون❣
❣توام با آرامش و سلامتی❣

❣دفتر این زندگى را باز کن

❣زیستن را با سلام تازه اى آغاز کن


❣روشن و شفاف باش،بى تخلف همچو روز

❣با نواى مهربانى عاشقى را ساز کن


❣با محبت آشتـــــى کن همزبانى پیشه ساز

❣قلب خود را با صفاى همدلى دمسازکن


❣گل بخند و گل شنو در گلشن این بوستان

❣غنچـــــه هاى لحظه ها را با نوازش نــــــاز کن


❣روز تـــازه,فکـــــر تـــازه,راه تـــازه پیش گیر

❣عاشقـــى را با کلام تازه اى آواز کن


❣بگذر از امواج منفى همچو طوفان خزر

❣سمت و سوى ساحل آرام دل پرواز کن

❣گشاده رویى، سبب دوستى و محبّت است.

❣امام علی علیه سلام❣ غرر الحکم جلد 4

❣سایه بهشت❣

سلام عزیز مهربون

چرا نظرات وبلاگت فعال نیست عزیزم چطور باید برات کامنت بزارم؟

سارا راسو چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 22:04 http://www.sarayekta.mihanblog.com

میگن یه ماه تو آسمونه
.
.
.
یه فرشته رو زمین
.
.
.

به خدا خسته شدم دوشیفت کار کردم

شیدا(فَرمِه) چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 07:07 http://shadeofparadise.blogfa.com

عزیز دلم دوره ی سیزدهم قرآن در حال آغاز هست

از شما برای هم نفسی این دوره دعوت میکنم در صورت تمایل

سهم یک جز و مهلت تا 22 مهر

شیدا(فَرمِه) چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 07:05 http://shadeofparadise.blogfa.com

●•❤•●یا حی یا قیوم●•❤•●

●•❤•●سلام مهر انگیز●•❤•●

●•❤•●آغاز پاییزتان زیبا و مهرتان پاینده ●•❤•●

●•❤•●التماس آمین گویی شما به دعای دیگران را دارم●•❤•●

●•❤الگوی زیبایی برای دیگران باش…
●•❤سعی کن کسی که تو را می بیند آرزو کند مثل تو باشد…

●•❤از ایمان سخن نگو…
●•❤بگذار از نوری که در چهره داری آن را احساس کند…

●•❤از عقیده برایش نگو…
●•❤بگذار با پایبندی تو؛ آن را بپذیرد…

●•❤از عبادت برایش نگو…
●•❤بگذار آن را جلوی چشمش ببیند…

●•❤از اخلاق برایش نگو…
●•❤بگذار آن را از طریق مشاهده تو بپذیرد…

●•❤از تعهد برایش نگو…
●•❤بگذار با دیدن تو از حقیقت آن لذت ببرد…

●•❤بگذار مردم با اعمال تو خوب بودن را بشناسند…

●•❤دوره حرف خوب زدن دیگر تمام شده


●•❤ایمان ،برشناخت به دل ، اقرار به زبان و کردار به اندام ها استوار است❤•●

●•❤امام علی علیه سلام نهج البلاغه حکمت 218❤•●


●•❤سایه بهشت❤•●

سارا راسو سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 23:16 http://www.sarayekta.mihanblog.com

ﻣﻴﺪﻭﻧﻴﺪ ﻣﻦ ﭼﺮﺍ ﺍﺳﺘﺨﺮ ﻧﻤﻴﺮﻡ ؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﻮﻥ ﻋﺴﻞ ﺗﻮ ﺁﺏ ﺣﻞ ﻣﻴﺸﻪ

ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺍ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺗﻮﺍﺿﻊ ﺳﭙﺎﺳﮕﺬﺍﺭم

الله‌واکبر به این همه شیرینی در من
==========================
ﺩﺍﻣﺎﺩ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺱ ﭘﺮﺳﯿﺪ :

ﺁﯾﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻋﺮﻭﺳﯽ ، ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮداشتی ؟

ﻋﺮﻭﺱ ﺳﮑﻮﺕ ﮐﺮﺩ …

ﺩﺍﻣﺎﺩ داد ﺯﺩ ﮔﻔﺖ :

ﺍﺯ اﯾﻦ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﭼﯽ ﺑﻔﻬﻤﻢ ؟
.
.
.
.
.
.
.
.


ﻋﺮﻭﺱ ﮔﻔﺖ : زر نزن دارم میشمرم :))
==========================
من حوصلم سر رفت، میخوام بیام تو
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ابوریحان بیرونی.....

شیدا(فَرمِه) سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 08:08 http://shadeofparadise.blogfa.com

سلام کجایی دختر زیبا

میلاد سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 00:17 http://nafasamnasim

وبلاگت خیلی قشنگه بهت تبریک میگم
فوق العادس

شیدا(فَرمِه) دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 08:11 http://shadeofparadise.blogfa.com

▁ ▂ ▃ ▄یا قاضی الحاجات ▄ ▃ ▂ ▁

°•سلام بزرگوار•°

°•مهشیدتان عاقبت بخیر•°

▌▌ شهادت امام جواد علیه سلام تسلیت عرض میکنم▌▌

باشد که از دعای امام نهم رستگار شویم.

9 سایه از سخنان زیبای امام نهم علیه سلام

◉●•سایه نخست•●◉:با دلها به سوی خداوند متعال آهنگ نمودن
رساتر از به زحمت انداختن اعضا با اعمال است.^مسند الامام الجواد^

◉●•سایه دوم•●◉:در زندگى، صبر را بالش کن*فقر را در آغوش بگیر*با هواهاى نفسانى مخالفت کن
و شهوات را به دور انداز و بدان که در برابر دیده خدایی ، پس بنگر که چگونه ای .
بحار الانوار جلد 75 و تحف العقول

◉●•سایه سوم•●◉: هر که کار زشتی را تحسین و تأیید کند...
در عقاب آن شریک می باشد.کشف الغمه ج 2


◉●•سایه چهارم•●◉: حقیقت ادب و تربیت عبــــارت است از :
دارابودن خصلت های خوب،خالی بودن از صفات زشت و ناپسند.
انسان به وسیله ادب به کمالات اخلاقی می رسد
و نیز با رعایت ادب به بهشت دست می یابد.
ارشاد القلوب دیلمی


◉●•سایه پنجم•●◉:مباش در آشکارا دوست خدا و در پنهانی دشمن خدا
که در حضور مردم عبادت کنی و در هنگام خلوت و تنها بودن معصیت کنی انوارالبهیه صفحه291

◉●•سایه ششم•●◉:هرکه از خدا قطع امیدکند و به غیر او پناهنده شود،
خداوند او را به همان شخص وا میگذارد.

◉●•سایه هفتم•●◉:روزگار و گذشتِ زمان، پرده از روی کارهای نهفته ات بر می دارد بحار جلد 17

◉●•سایه هشتم•●◉سخت بکوش تا به مقصود دست یابی و گرنه در رنج فرو میمانی

◉●•سایه نهم•●◉:حسن خلق، در رأس نامه اعمال مؤمن است.


▁ ▂ ▃ سایه بهشت ▃ ▂ ▁

شیدا(فَرمِه) یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 07:38 http://shadeofparadise.blogfa.com

◕✿□▪یا ذالجلال و الاکرام □▪✿

✿□▪ سلام گرامی▪□✿

✿□▪مهرشیدتان به گرمی خورشید سپری شود▪□✿

✿ □▪زندگی کاش که بر وفق مرادت باشد
✿ □▪آنکه از یاد تو را برد به یادت باشد

✿ □▪بعد از این از ته دل کاش بخندی نه فقط
✿ □▪خنده بر کنج لبت از سر عادت باشد

✿ □▪غم نبینی گل من! اشک نبیند چشمت
✿ □▪از تو در یاد همه چهره ی شادت باشد

✿ □▪آنقدر بخت به روی تو بخندد که فقط
✿ □▪حس هر کس که تو را دید حسادت باشد

✿ □▪این همه غم که تو بر دوش کشیدی ای کاش
✿ □▪جاش بر شانه ی تو مرغ سعادت باشد

✿ □▪وجیهه جامه بزرگی▪□✿

□▪کسی که به روزی خدا خشنود باشد
□▪بر آنچه ازدست رود اندوهگین نباشد.
□▪امام علی علیه سلام نهج البلاغه"حکمت349▪□


✿روزتان سرشار از خوشنودی الهی ✿

✿ □▪سایه بهشت▪□✿

شیدا(فَرمِه) دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 06:46 http://shadeofparadise.blogfa.com

▪■یا قاضی الحاجات■▪

◆ ◇ ◈سلام رهایی عزیز◆ ◇ ◈

◆ ◇ ◈ماه روزتان سرشار از طراوت الهی◆ ◇ ◈

¤خود گنهکاریم و از دنیا شکایت می کنیم!

¤غافل از خود، دیگری را هم قضاوت می کنیم!

¤کودکی جان می دهد از درد فقر و ما هنوز…

¤چشم می بندیم و هرشب خواب راحت می کنیم!

■عمر کوتاه است و دنیا فانی و با این وجود…

■ما به این دنیای فانی زود عادت می کنیم!

■ما که بردیم آبرو از عشق، پس دیگر چرا…

■عشق را با واژه هامان بی شرافت می کنیم؟

¤کاش پاسخ داشت این پرسش که ما در زندگی…

¤با همیم اما چرا احساس غربت می کنیم؟

¤من به این مصرع یقین دارم که روزی میرسد!

¤سوره ای از عشق را با هم قرائت می کنیم...

(((محمد شمس)))

■▪سایه بهشت■▪

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد