یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

من خریدار نگاه خسته ات هستم هنوز

. من خریدار نگاه خسته ات هستم هنوز
با همان شوریدگی دیوانه ات هستم هنوز

شمع گرم لحظه هایم خاطرات سبز توست
نازنین زیبای من ! پروانه ات هستم هنوز

ای چراغ روشن شبهای تار زندگی
من صدای غربت کاشانه ات هستم هنوز

دستهایت بستر بی انتهای سادگی است
خوب میدانی چرا دلداده ات هستم هنوز

با قدمهای صبورت عشق را اندازه کن
من وفادار تو و پیمانه ات هستم هنوز

بارها گفتم مرا با عشق محرم کن دمی
آشنای خنده ی رندانه ات هستم هنوز

در کلاس زندگی با من مدارا کرده ای
من گدای طاقت جانانه ات هستم هنوز 

شاعر:؟؟


نظرات 1 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) یکشنبه 4 مرداد 1394 ساعت 23:44 http://shadeofparadise.blogfa.com

یا ذالجلال و الاکرام


سلام رهای خوبم

ببخشید دیر شد.

جز 6 سهم شما شد.

هدیه به بانوان و مادران نمونه
نیت: ازدواج موفق جوانان
و داشتن فرزندان سالم و صالح خانواده ها.

+اموات+ عاقبت بخیری+ خواسته های خیر خودتون و عزیزانتون و بقیه شرکت کننده ها نیز همیشه در نظر میگیریم+دعا برای ظهور امام مهدی

+به امید خدا 20 امرداد دعای همگانی هست اگر باشم!

+نام ها رو در بخش دیدگاه های "تلنگر" ثبت میکنم.
+از دوستان شما هم کسی تمایل داشت میتونه هم نفس ما باشه و جز ها دوباره تقسیم میشود.

عاقبت همواره خیر.سپاس از شما

سلام عزیزم

باشه روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد