یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

عجیب نیست !

عجیب نیست !

در من ِ آرام

احساس وحشی دوست داشتنت اینچنین می تازد

بخوان به سمت خویش

گستاخی ِ سرکشم را

که در دشت سبز نگاه تو رامم

نظرات 2 + ارسال نظر
zahra شنبه 13 تیر 1394 ساعت 16:19

چشم دعا میکنم عزیزم ایشالا ب حق همین ماهه خدا به هم برسین.تو هم واسه من دعا کن کن خواهش میکنم الان فقط دارم اشک میریزم من از عشقه اولم شکست خوردم

ممنونم

ای وای من
باشه عزیزم اگه خدا قبول کنه دعای منو

Zahra شنبه 13 تیر 1394 ساعت 15:08 http://delneveshte21barooni.roomfa.com

سلام رهاجان وب خوشملی داری خوشحال میشم به منم سربزنی باتبادل لینکم موافق بودی خبرم کن گلم مرسی

سلام عزیزم مرسی

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد