یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

دلم از رفتن تو سخت به هم می ریزد


دلم از رفتن تو سخت به هم می ریزد

بروی واژه ی خوشبخت به هم می ریزد


آمدی توی خیابان و همه فهمیدند

شهر را موی کمی لخت به هم می ریزد


عطر آغوش و تنت حاشیه ی امنیت است

مرد را فاصله در تخت به هم می ریزد


پاره کن پیرهنم را که زلیخا  را باز

حالت پارگی رخت به هم می ریزد


عشق با فتح دلت تاجگذاری شده است

بروی سلطنت و تخت به هم می ریزد


آنچه در تجربه ی ماست نشان داده که عشق

تا خیالت بشود تخت... به هم می ریزد...


دوستت دارم و این یک کلمه شعر من است

حرف را قافیه سخت بهم می ریزد!

 
"علی صفری"


نظرات 5 + ارسال نظر
نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:41 http://sirvan61m.blogfa.com/

آنڪه میرود نمیداند
ولی آنڪه بدرقه میڪُند میداند ڪاسه ی آب معجزه نمیڪُند

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:38

می شود رفت و زودتر به مقصد رسید . . .
می شود با شتاب رفت و گلهای کنار جاده را ندید . . .
حیف است اما!
رهگذر کمی آهسته تر !!
اینجا زندگیست !!

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:37 http://sirvan61m.blogfa.com/

چه ساده دل شکست با یک نقطه گفت برو. . . .
و چه عاشقانه میشد که نقطه را بالا میگذاشت و میگفت نرو...

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:36 http://sirvan61m.blogfa.com/

استاد سر کلاس گفت کسی خدا رو دیده؟ همه گفتند : نه !!
استاد گفت کسی صدای خدا را شنیده ؟ همه گفتند : نـــــه !!
استاد گفت کسی خدا را لمس کرده؟ همه گفتند : نــــــــــه !!
استاد گفت پس خدا وجود ندارد
منم بلند شدم و گفتم:
کسی عقل استاد را دیده ؟ همه گفتند : نـــــه !!!
کسی صدای عقل استاد را شنیده ؟ همه گفتند : نــــــــه !!!
کسی عقل استاد را لمس کرده ؟ همه گفتند : نــــــــــــــــه !!!
منم گفتم پس استاد عقل نداره !!!

نر گس یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 17:36 http://sirvan61m.blogfa.com/

خواستم تو قلبت خونه کنم دیدم اونجا زمینش
گرونه ما فقیر فقرا تو چشمات چاد میزنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد