یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

درد و دل با آئینه

آیینه پرسید: که چرا دیر کرده است ؟


نکند دل دیگری او را اسیر کرده است ؟


خندیدم و گفتم : او فقط اسیر من است


تنها دقایقی چند تاخیر کرده است .


آیینه به سادگیم خندید و گفت :


احساس پاک ، تو را زنجیر کرده است


گفتم : از عشق من چنین سخن مگوی


گفت: خوابی ! سالها دیر کرده است


در آیینه به خود نگاه می کنم آه !!!


عشق تو عجیب مرا پیر کرده است


راست گفت آیینه که منتظر نباش ،


او برای همیشه دیر کرده است …


نظرات 2 + ارسال نظر
شیدا(فَرمِه) چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 14:18 http://shadeofparadise.blogfa.com

سلام رها خانومی سپاس از همدلی با من و ما برای خوندن گروهی قران
امروز سوره یاسین هم داشتیم/اگر نخوندید میتونید از امروز به بعد بخونید/ والان هم به سوره فصلت رسیدیم

سلام عزیزم خواهش میکنم
ممنون از اطلاع رسانیت خوندمش

حامد سه‌شنبه 11 فروردین 1394 ساعت 12:46 http://emdadd.blogfa.com

با سلام
وبلاگ خوب و زیبایی دارینخسته نباشین من از وبلاگ ترنم اومدم تو وبت .خواستی من رو لینک تا درو بلاگ های خودم لینکتون کنم تو وبلاگ یا مهدی هم لینک شدم با نام امدادگران دیواندره
با احترام

سلام ممنونم خوش اومدید
چرا که نه لینک شدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد