یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

دوستت دارم پریشان‌...

دوستت دارم پریشان‌  ، شانه می‌خواهی چه کار؟

دام بگذاری اسیرم‌، دانه می‌خواهی چه کار؟

                     

تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌

                       ای که شاعر سوختی‌، پروانه می‌خواهی چه کار؟


مُردم از بس شهر را گشتم یکی عاقل نبود

راستی تو این همه دیوانه می‌خواهی چه کار؟

                     

 مثل من آواره شو از چاردیواری درآ !

                       در دل من قصر داری‌، خانه می‌خواهی چه کار؟


خُرد کن آیینه را در شعر من خود را ببین

شرح این زیبایی از بیگانه می‌خواهی چه کار؟

                      

شرم را بگذار و یک آغوش در من گریه کن‌

                       گریه کن پس شانه ی مردانه می خواهی چه کار؟

                                    


مهدی فرجی




نظرات 1 + ارسال نظر
pix1pix دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 11:54 http://pix1pix.blogsky.com

سلام خسته نباشیدوب جالبی داری اگه خواستی منو بااسم تصاویرگوناگون وآدرسhttp://pix1pix.blogsky.comلینک کن بعدخبرم کن تالینکت کنم

سلام ممنون لینک شدید

هر چی سعی کردم نظر بزارم توی وبتون ثبت نشد بهر حال اگه لینکمون رو نبینم لینک وبتون حذف میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد