یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

حس بودنت


قدمهایم را برمیدارم

میروم . . .

از کنار تمام روزها رد میشوم

و تمام خاطرات

به تو که میرسم میایستم . . .

توان حرکتم نیست !

غم نبودنت چقدر بزرگ است

وحس بودنت چقدر شگفت انگیز ...!!!

میخواهم تاابد در همین نقطه بمانم

جایی که تو هستی و من و زندگی

کاش زمان همینجا متوقف بماند....




نظرات 1 + ارسال نظر
aylar دوشنبه 19 اسفند 1392 ساعت 20:07 http://www.rahiyezendegi.blogfa.com

سلام رها جان واقعا وبتون عالی شده در ضمن از هر مطلبم که خوشت اومده میتونی استفاده کنی وب منم مال خودته حتما به وب منم سر بزن یه شعری گذاشتم که خودم نوشتمش دوست دارم در موردش نظر بدی
دوست دارم عزیزم

سلام نظر لطفته عزیزم ممنونم چشم حتما

منم دوست دارم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد