یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

وداع

درد این روزهایم


درد بی صدایی است


صدای این درد و رنج را کسی نمی شنود


صدایش را حتی خودم نیز نمی شنوم


...این روزها احساس می کنم


دیگر به آخرِ خط رسیده ام


به آخرِ خطی نامرئی از جنسِ


 نامردی های روزگار


 دیگر ...


شب و روزم در تاریکی محض ناپدید شده است


و من این روزها


در تاریکی مطلق تنهایی هایش محو شدم


و از بین رفتم ...



نظرات 1 + ارسال نظر
رها دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 12:47 http://linkfazz.mihanblog.com/

سلام خوبی؟
دوست دارم بیایی با هم تبادل لینک کنیم تا هم بازدید کننده وبت بره بالا هم من بازم بتونم بهت سر بزنم میدونی چرا ؟چون اگه وبت را ثبت کنی من آدرس وبلاگت را دارم در ضمن من هر روز به دوستام سر میزنم منتظرت هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد