یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...
یک عاشقانه آرام

یک عاشقانه آرام

احتیاط باید کرد ! همه چیز کهنه میشود و اگر کمی کوتاهی کنیم ، عشق نیز ...

آرزوی آرامش

از هیچکس انتظاری‌ ندارم
فقط
اگر شد!
در این هجوم سرد تنهایی‌
در این طوفان تاریکی‌
در این شب
که دارد ذره ذره در من رخنه میکند
برای‌ این سرگردان کوچه های‌ شهر
برای‌ این دل
آرامش آرزو کنید...!
دیگر از هیچکس انتظاری‌ ندارم...


 

نظرات 1 + ارسال نظر
کردوان دانلود دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 11:51 http://mahdizarei30.blogsky.com

*ســـــلام*
*لـــــطفا به وبـــــلاگ من هم سر بزنیـــــد*
*لـــــطفا وبـــــلاگ من را به دوســـــتان خود معـــــرفی کنـــــید*
*در وبلاگ من نرم افزار و بازی کامپیوتری، انیمیشن وفیلم ،ترانه و عکس،مداحی،مستند،خبر است*
*لطفا به وبلاگ من سر بزنید وچیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید*
*اگر چیز دیگری لازم دارید فقط لازم است یک نظر بدهید تامن اون رو در وبلاگ خود آماده کنم.*
*نظر یادت نره.*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد